გაკვეთილის
მთავარი თემა
|
ნ .ლორთქიფანიძის მოთხრობა „დადიანის ასული და მათხოვარი’’
|
საგანი/პედაგოგი
|
ქართულ/ირმა ლომინეიშვილი
|
სწავლების საფეხური/კლასი
|
საშუალო საფეხური/კლასი- მე-12
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
1 შშმ მოსწავლე ,შინ სწავლებაზე
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
მოსწავლე დაეჩვიოს გულისყურით მოსმენას, კითხვებზე
პასუხის გაცემას, წაკითხულის გაგება-გააზრებას, მოკლე შინაარსის გადმოცემას.
|
გაკვეთილის მიზანი და მისაღწევი შედეგები
|
შეძლოს ლიტერატურული ნაწარმოების მოსმენა, გაგება-გააზრება,
შინაარსის გადმოცემა. შედეგები:
1) შეძლოს კითხვებზე პასუხის გაცემა.
2)მოკლე შინაარსის გადმოცემა.
3)მიხვდეს მწერლის ჩანაფიქრს.
4)იცოდეს მწერლის მოკლე ბიოგრაფია.
|
წინარე ცოდნა
|
იცოდეს მწერლის მოკლე ბიოგრაფია, იცნობდეს მის შემოქმედებას.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
ვიყენებ განმავითარებელ შეფასებას, ვზრუნავ მის მოტივაციის ამაღლებაზე,
ვარკვევ რა მოეწონა და ამისდა მიხედვით ვაძლევ დავალებებს ,ქულებს წინასწარ შედგენილი
სქემის მიხედვით ვწერ: 0 ,1 , 2 .
|
გამოყენებული სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
მე-8 კლასის სახელმძღვანელო, პატარა დაფა , ცარცი
,ფერადი სლაიდები, ფანქრები ,ინტერნეტი.
|
გაკვეთილის მსვლელობა და მენეჯმენტი
|
გაკვეთილის A- ფაზა გამოწვევა.
აქტივობა 1 -მისალმება 1 წთ,
აქტივობა 2-გაკვეთილი იწყება საშინაო დავალების ანალიზით-5
წთ.
აქტივობა
3-ვუკითხავ წინა დღის წინ ახსნილ ნაწარმოებს, ვუსვამ
კითხვებს, ვიგებ რა გაიგო ,რა დაამახსოვრდა, მიხვდა თუ არა მწერლის
ჩანაფიქრს .10 წთ
გაკვეთილის B ფაზა ცოდნის კონსტრუირება
მოსწავლეს ვთხოვ გაიხსენოს წინა დღის მასალა, დაახასიათოს
მოქმედი პირები ,სქემის საშუალებით დააჯგუფოს დადებით და უარყოფითებად 10 წთ.
გაკვეთილის C ფაზა -რეფლექსია.
აქტივობა 1
ვურიგებ ფერად ბარათებს რომლებზეც წინასწარ მაქვს
დაწერილი ნაწარმოების მოქმედი პირების სახელები. ვთხოვ აიღოს სათითაოდ და ისაუბროს მათ შესახებ , 5 წ
თ.
აქტივობა
2 შემდეგ
დამხმარე კითხვების საშუალებით ვთხოვ გადმოსცეს ნაწარმოების მოკლე შინაარსი. 15 წ თ
|
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment